miercuri, 4 iulie 2007

Despre medicamente

Despre medicamente 2007-2008

3 comentarii:

Anonim spunea...

buna ziua,
ma intereseaza sa aflu mai multe despre medicamentul STRATTERA. copilul meu, in varsta de 8 ani, a fost diagnosticat cu ADHD/hiperkinezie/instabilitate psihomotorie. medicul care l-a consultat mi-a recomandat tratament cu strattera sau concerta. decizia de a-i administra unul din aceste medicamente imi apartine. am cautat pe internet diverse informatii si exclud din start Concerta. ramane Strattera despre care am citit ca nu creeaza dependenta. as vrea sa cunosc pareri ale altor parinti care sunt in aceeasi situatie si nu numai.
multumesc anticipat pentru ajutor.
cristina

fhs33 spunea...

vad inacest forum un lucru perfect va felicit.Caut medici care vor sa colaboreze si in medicina naturista oferta financiara atractiva.fhs33pomatia@yahoo.com

Anonim spunea...

Toate produc dependente si alte reactii adverse.