miercuri, 4 iulie 2007

Despre boli

Despre boli 2007-2008

5 comentarii:

eueugenia spunea...

buna ziua. va rog daca cineva cunoaste un tratament pentru boala ehtioza vulgara sa mi spuna ce si unde sa merg.
multumesc

Anonim spunea...

am durere in partea stinga sub coaste care se lasa si pe picior am facut en ecografii la care mi s-a spus ca nu am nimic ,iar eu sufar de ani de zile ,ce pot sa fac ?multumesc

fhs33 spunea...

pt.dlcare areanunt in 22mai2008 lasatimi un mesaj mai concret in legatura cu problema careva da batai de cap si disconfort in viata de zi cu zi

allesia spunea...

Buna ziua. Matusa mea sufera de durei insuportabile la nivelul limbii. Aceasta situatie tine de cca 4 ani timp in care a slabit enorm. Toate analizele sunt bune RMN, ORl, analize de singe etc. Singurele medicamente administrate sunt sedative si calmante. A ajuns sa ia intr-o singura zi doza pe o luna intreaga. Psihiatrii sunt de parere ca ea doar isi imagineaza durerea. Este posibi? Ce sa fac cu ea? Unde sa o duc? In ritmul acesta nu cred ca o mai duce mult. Multumesc anticipat

Anonim spunea...

Stiti cumva unde poate fi gasit Dr ditoiu de la Fundeni?