miercuri, 4 iulie 2007

Diverse

Diverse 2007-2008

5 comentarii:

claudiu m. spunea...

buna!imi puteti spune care sunt cursurile postuniversitare pt timisoara?sau alte cursuri de perfectionare medicala.va multumesc!

Moderator spunea...

http://emedic.ro/Cursuri/2.htm

Anonim spunea...

As dori sa stiu daca este legal ca medicul de familie sa ia bani pentru a elibera o adeverinta medicala pentru inscrierea la facultate.
Am solicitat 5 adeverinte in original(asa se cere pt. dosarul de inscriere),pentru un absolvent de liceu, deoarece voiam sa il inscriu pe baiat in 5 locuri diferite, iar medicul mi-a cerut 90 RON (900.000 lei vechi).Bineinteles ca i-am dat, insa nu mi-a dat nici o chitanta. Este normal?

Anonim spunea...

Buna! V-as fi recunoscator daca mi-ati putea spune ce hartii trebuie sa am si ce conditii treb sa indeplinesca un cabinet cu tomograf, pt a se infiinta si a functiona? Poate imi puteti spune si prevederile legale in materie.
Va multumesc mult!

Anonim spunea...

anticonceptionalele injectabile daca am facut si nu mai alaptez mai are efect daca nu ia expirat termenul de 3 luni?